Jest to dokładna ćwiczenia, które pomogły mi stracić 30 funtów

Mimo, że aktywny przez całe życie, w 2015 roku, to w końcu zyskuje 35 funtów w ciągu roku. Trenowałem cztery-pięć razy w tygodniu robię pop Pilates, online-klasy, koncentruje się na pracy, ABS, a tak jak u mnie Celiakia, zawsze trzymał się z dala od glutenu, a także czerwonego mięsa i sody. Problem: nie jestem do końca śledzi mojej porcji, jak mogłem być.

ZMIANAZMIANA

Kiedy dotarł do 144 funtów, nie czuję się sobą. Przestałem chodzić na plażę w kostiumie kąpielowym, który był ogromny interes, ponieważ mieszkam na Hawajach. Ja nawet nie czują się komfortowo w jednym kawałku.

Dlatego, gdy cassey Ho, twórca pop Pilates, wyszła ze swojej nowej treningu, PIIT28, w marcu, postanowiłem dać mu szansę.

JEDZENIE

Kiedy zacząłem program, spojrzałem uważniej na to, że inne produkty, które mogą negatywnie wpływa na moje zdrowie. To jest, gdy przestałam jeść produkty mleczne, alkohol, cukier rafinowany, SOJĘ i wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego, z wyjątkiem ryb. Odkryłem, że je w ten sposób trzymał swój układ pokarmowy działa normalnie.

Z powodu mojej diety, musiałem изворачиваться, i to jest naprawdę bardzo zabawne. Odkryłem, że grzyby, na przykład, są doskonałym zamiennikiem dla żeberek i laska laski. Chociaż przyzwyczaiłem się jeść bez glutenu rzeczy ze sklepów ze zdrową żywnością, teraz trzymam się z dala od pakowane i przetworzonej żywności. Staram się gotować każdy posiłek, co jem.

Śniadanie, jak zwykle, z warzyw i owoców, koktajle, a na obiad u mnie sałatka z mnóstwem warzyw. Kolacja, gdzie mam czas, aby naprawdę ruszyć. Kocham czarne hamburgery fasoli z bezglutenowej bułki, orzech tacos lub warzyw pasty.

Ja również zrobić własny glutenu darmowa pizza kory i orzechów, sera w moim.

Stałam się bardziej odpowiedzialnie, jeśli chodzi o część kontroli też. Wcześniej, mógłbym jeść większe kawałki łososia na obiad i kolację, i umieścić ser na absolutnie wszystko. Teraz jestem o wiele bardziej myśli o tym, co jem i jak jem.

TRENINGÓWTRENINGÓW

PIIT28 (który stoi na Pilates-intensywny trening interwałowy) – to 28-minutowy trening, składający się z czterech do siedmiu-minutowych rund. Można wykonać każdy ruch w ciągu 45 sekund, w tym czasie, który pomaga mi przeforsować pełny trening. Cały program trwa 28 dni i ma cztery tygodnie treningu z jednym dniem odpoczynku w tygodniu. Jak i wiele innych łańcucha-programy szkoleniowe, PIIT28 ma na celu rozwój siły i spalanie tłuszczu.

W ciągu pierwszych 28 dni, straciłem siedem funtów. I waga przyszedł jeszcze szybciej, gdy zaczęłam drugi poziom (PIIT28 2.0) miesiąc później. W ciągu pierwszych trzech miesięcy po rozpoczęciu PIIT28, straciłem dużą część masy nie zdobyła. Plus, byłem tonacji i wzmocnienie mięśni.

PRAKTYKOWANIE TEGO

Social media mnie trzyma zmotywowani, bo tam społeczność PIIT28 (nazywamy się “pop-gwiazdek”) przychodzi razem. To jest tak inspirujące, aby zobaczyć innych kobiet w społeczności odbywa się po ich celów. Plus, Cassie już wykłady moje zdjęcia z postępu, który trzyma mnie do odpowiedzialności. Gdy miałem wątpliwości co do mojego postępu, spojrzałem na swoje zdjęcia przed i po, aby przypomnieć sobie, że jestem na dobrej drodze.

NAGRODĄ

Sześć miesięcy po instalacji, aby wrócić do formy, osiągnąłem swój cel waga 117 kg. Może to zabrzmi banalnie, ale naprawdę zaczęła znowu kochać siebie. Czuję się silniejsza.

To dziwne, gdy ludzie mówią, że jestem inspirować ich, ale to jest naprawdę przydatne. Kolejną zaletą mojego zdrowego stylu życia jest taka, że mój mąż, który ma wysokie ciśnienie krwi, również jeść ze mną. Ja nawet zetrzeć na swoją rodzinę. Na całej tej drodze, jesteśmy połączeni staje się kreatywnym w kuchni.

ILOŚĆ CORINA RADĘILOŚĆ CORINA RADĘ

Nie ustawić cel końcowy ustawić dzienny cel. Rozumiem, że gdybym postawił przed sobą ogromną celem, chciałem zniechęcaj się, jeśli nie z nim spotkać—nawet jeśli zrobiłem duże postępy. Moje ciało będzie robić to, co robi i jest ok.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *