6 sposobów, aby Twój Modny śniadanie sprawia, że przybieramy na wadze—i jak to naprawić

Dopóki wszystko o eksperymentować w kuchni, czasami modne potrawy nie są zdrowe. Po dodaniu wszystkimi ustaleniami gwarantuje, że twoje śniadanie wygląda Instagram-przyzwoity, ale może też szybko maksimum ze swojego budżetu kalorii.

Jeszcze jeden problem: wszystko jest zbyt proste, AUDE w zdrowe tłuszcze, takie jak masło orzechowe, awokado, ser, mleko, jogurt, orzechy i nasiona. Chociaż wszystkie te produkty są dobre dla ciebie, kalorii może szybko przytyjesz. Warto średnio na śniadanie około 300 do 400 kalorii, a jeśli, na przykład, można zrobić wielki smoothie z zbyt dużo masła orzechowego, możesz być przy całych 900 do 1000 kalorii.

Oto kilka błędów, które popełniasz podczas odtwarzania trendy—i śniadanie, jak powstrzymać go za zdrowy posiłek, który będzie zasilał swój dzień.

KOKTAJLE I SMOOTHIES MISKIKOKTAJLE I SMOOTHIES MISKI

Gdzie można pójść nie tak: “ludzie nie zdają sobie sprawy, że oni inwestują w swoje koktajle i miski. Oni po prostu rzucić to wszystko” – mówi Angela Dżin-Meadow, D. r., krajowy rzecznik Akademii żywienia i dietetyki. Problemy pojawiają się z dodatkowych kalorii, zbyt dużo owoców, masło orzechowe, białko w proszku.

Poprawka: Gin-łąka zaleca, aby mierzyć swoje porcje. Rzucić w więcej warzyw niż owoców, aby zaopatrzyć się w składniki odżywcze i zaoszczędzić na kaloriach. Trzymaj się jednej filiżanki owoców, łyżkę masła orzechowego, a tylko jedna lub dwie łyżki protein w proszku (u nas jest taki jeden). “Za każdy gram białka ma cztery kalorie” – mówi Dżin-Meadow. Dodatkowo, każdy łyżkę protein w proszku zawiera zwykle od 10 do 20 gramów białka, co w zupełności wystarczy do posiłku.

PARFAIT

Gdzie można pójść nie tak: Granola jest bogata w produkty pełnoziarniste, co sprawia, że zdrowy wariant, mówi Dżin-Meadow. Ale może też spakować zbędnych kalorii i cukru.

Poprawka: kij z jednym-ćwierć szklanki lub mniej musli, utrzymanie pół jogurtu do połowy stosunek owoców, mówi ona. “Traktuj to jak plamy—to jest zabawa polewa.”

Możesz także spróbować pikantnych, a nie słodkich, – mówi Sheth, p. D. N., przedstawiciel Akademii żywienia i dietetyki mówi. Jej combo ulubiony: ogórki, pomidory, kminek i kolendra plus jogurt grecki.

OVERNIGHT OWIESOVERNIGHT OWIES

Gdzie można pójść nie tak: można złapać więcej leci z miodem, ale można również uzyskać więcej kalorii. Dodając cukier, miód lub z agawy do nocnego owies wzrost poziomu cukru we krwi, co prowadzi do zaistnienia cukru.

Poprawka: zamiast tego dodać ćwierć szklanki świeżych owoców lub posypać orzechy do smaku. “Opierając się na naturalne cukry w owocach i w mlecznych ci obciąć kalorie i w końcu zmienić swój smak,” Dżin-Meadow mówi. Ponadto, w celu osiągnięcia kruszony owies i produkty pełnoziarniste, a nie inne mocno przetworzone ziarna może utrzymać twój poziom cukru we krwi jest stabilny jak skała – mówi Sheth.

BURRITO

Gdzie można pójść nie tak: “istnieje wiele tłuszczu, co może przejść w burrito z boczku, kiełbasy i chorizo”, – mówi Sheth. Burrito na śniadanie może stać się doskonałym wyborem, dzięki zboża na chleb, białko od jajka i błonnika z warzyw, ale nie chcesz, że aby uzyskać więcej tłuszczów nasyconych.

Poprawka: Sheth zaleca, aby dodać czarne fasolki dla błonnika i białka roślinnego. Można również dodać więcej aromatu świeżej salsy, która jest niskiej zawartości tłuszczu. Jeśli naprawdę chcesz dodać mięso, Gin-Łąki zakłada chudego indyka.

DIY KREACJE BARISTÓWDIY KREACJE BARISTÓW

Gdzie można pójść nie tak: “jeśli dodajesz dużo mleka, cukru i syropów do kawy, zrobiłeś deser, a nie kawę” – mówi Sheth .

Poprawka: jeśli trzeba osłodzić swoją kawę i dodać śmietanę, tylko o małej filiżance. Dla dodatkowego smaku, posypać cynamonem lub kakao w proszku. “Często szukamy w smaku więcej, niż w rzeczywistości smak” – mówi Sheth .

Soku

Gdzie można pójść nie tak: nie daj się nabrać na wszystkie soki sok oczyszcza i paski, które można zobaczyć wszędzie. Sok po prostu wypić. W zależności od tego, jaki sokowirówki używasz większość z włókna cedził w tym procesie. I z sokiem brakuje białka i błonnika, będzie zostawić ci uczucie spełnione, jeśli jest to twoje jedyne źródło składników odżywczych rano – mówi Sheth.

Poprawka: Ograniczyć Wielkość porcji do ośmiu uncji i powiązać go z czymś, co zawiera białko i błonnik, jak kawałek pełnoziarnisty tost z masłem orzechowym. “Kiedy kilka białek i tłuszczów z węglowodanów, nie będzie tak głodny” – mówi Sheth .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *