5 sposobów, aby spalić więcej tłuszczu po każdym treningu siłowego

5 sposobów, aby spalić więcej tłuszczu po każdym treningu siłowegoCo, gdybyśmy powiedzieli ci, że można zrobić na końcu każdego treningu siłowego, by pomóc ci przebić się więcej kalorii w ciągu kilku minut?

Cóż, jeśli podnoszenie ciężarów jest częścią twój plan odchudzania (i powinno być), pokrywając od twojego potu sesh z ćwiczenia finiszer—a.do.a. kwasica finiszer—może pomóc spalić więcej tłuszczu w ogóle, mówi l. A., trener Mike Donavanik, С. С. С. С.

Te krótkie, wszystkie ćwiczenia “pusty zbiornik” na koniec treningu, które niszczą to, co pozostało z glikogenu (zapisane węglowodany) w mięśniach, mówi Donavanik. Po tym, jak te zapisane węglowodany odeszli, zaczynasz spalać więcej tłuszczu jako substytut paliwa”, mówi.

Ponadto, pomaga spalić więcej na piętrze siłownia, to Wisienka na szczycie treningu zwiększa spalanie, lub ilość kalorii twój organizm pochodnie resztę dnia, aby się ochłodzić, odzyskać swoje mięśnie, i przywrócić wszystko do normy, Donavanik mówi.

Więc, co ten magiczny metabolicznych finiszer pociąga za sobą? Wybierz jeden z tych intensywnych ćwiczeń całego ciała, aby zakończyć swój kolejny trening siłowy.

30-DRUGA BITWA LINA INTERWAŁÓW

Dlaczego to jest fajne: jeśli jeszcze nie próbowałeś bitwa lin jednak będziesz w szoku, jak przelewa swój organizm (w najlepszym przypadku) po 10-minutowej przerwy sesji, mówi.

Jak to zrobić: iść ciężko z walki liny w 30 sekund, aby złapać oddech na 30 więcej, a następnie zrobić to znowu i znowu, dopóki nie zrobili 10 odcinków czasu, Donavanik mówi.

Stań prosto z nogami na szerokość ramion, i trzymaj dwa końce liny, pozwalając trochę odpocząć między tobą i stacjonarne liny. Zegnij nogi w kolanach i pochyl się trochę do przodu tak, aby twoje ciało jest stabilny. Brace twoim głównym i mocno rzucać swoje ręce w górę i w dół.

To jest normalne, aby zacząć zwalniać w ciągu ostatnich kilku minut – mówi. Skupić się na utrzymaniu odpowiedniej formie i będzie stawać się coraz silniejsze wraz z upływem czasu.

KAŻDĄ MINUTĘ NA MINUTĘKAŻDĄ MINUTĘ NA MINUTĘ

Dlaczego on skał: ” szczególnie duże tuczników bo są tak opodatkowania do ciała” Donavanik mówi.

Jak to zrobić: należy wykonać od 10 do 20 берпи każdą minutę na minutę przez 10 minut. Stojąc z nogi na szerokość barków, kucać na jego szynki i ułóż dłonie na podłodze przed sobą. Skok na nogi z tyłu, ręce rozciągnięte, a następnie wyciągnij nogi do tyłu pod siebie, tak, że w pozycji przysiady. Stać i skakać prosto w górę w powietrze, ręce rozciągnięte do sufitu. To jest jeden przedstawiciel. Jeśli ci się nudne, spróbuj zmian w wideo powyżej.

“W miarę upływu czasu, staniesz się bardziej wyczerpany i nie będzie w stanie ukończyć jak wiele, jak to było w pierwszych kilku minutach. Nacisk powinien pozostać na jakość, a nie ilość” – mówi.

100 MALOWNICZA KETTLEBELL

Dlaczego on skał: “huśtawki Kettlebell okrutni w każdy dzień, ale po całym dniu nogi są one szczególnie mordercy” – mówi Donavanik. Co sprawia, że ich idealne do wyczerpania węglowodanów, które są przechowywane w mięśniach.

Jak to zrobić: “je wykonać 100 powtórzeń z rzędu przy podejmowaniu jak kilka przerw, jak to możliwe” – mówi.

Stań prosto, stopy na szerokość barków. Ugnij kolana, przesuń biodra do tyłu, i weź szczyt kettlebell obiema rękami. Huśtawka go z powrotem między nogami (a). Jak można wstać, pchnął biodrami do przodu, ściśnij pośladki i huśtawki kettlebell na poziom klatki piersiowej (B). Niech mu spaść z powrotem na nogi, ale nie umieścić go w dół.

Wyślij swój tyłek i biodra jak najdalej do tyłu, i pogrąża swój tyłek i quadów, jak mocno, jak można w górnej części ruchu” – mówi.

INSTRUKCJA DO SPECTRUM PIŁKĘ CZAIĆ NAPOWIETRZNYCH PRASY

Dlaczego to jest fajne: ten zestaw ćwiczeń zawiera jazdy non-stop, moc mieszania i cardio z pomocą kuli—jest to instrukcja do Spectrum ciepłe szaro-czarny oversize piłka lekarska siedzi w kącie swojego pokoju.

Jak to zrobić: weź piłkę, utrzymać go na piersi, i stań prosto, stopy na szerokość barków. Wykonaj przysiady (a). Wrócić na stojąco, a w górnej części tego ruchu, uruchomić piłkę w powietrze (B). Złapać piłkę i natychmiast opuścić w następnym squat. To jest jeden przedstawiciel. Wykonać jak najwięcej powtórzeń w ciągu 10 minut.

TRZY-PODZIAŁKA ŁAŃCUCHATRZY-PODZIAŁKA ŁAŃCUCHA

Dlaczego on skał: “istnieje nieskończenie wiele opcji tutaj, i to jest fajne, bo można dostosować ruchy, aby dopasować sprzęt w swojej siłowni” – mówi.

Jak to zrobić: wybrać trzy ćwiczenia i zniszczyć ich styl łańcucha. Na przykład, spróbuj wykonać 30 pompek, 20 przysiadów, skakać, i 20 w okna, odpoczywając w 30 sekund, powtarzając, że tylko pięć rund – mówi. Inny wariant: pięć rund z 30 wspinaczy, 20 skoków, i jeden sanie push (odpoczywając w 30 sekund między każdą rundą). Mieszać i łączyć je, aby stworzyć swój idealny finiszer—lub spróbować ruchy opisane w powyższym filmie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *